Конкретна величина одержуваного від «WINDIGO» ефекту залежить в першу чергу від вихідного стану двигуна. Якщо він має значний ступінь зносу, якщо якість моторних масел і палива не завжди була високою, але він ще «живий» – немає катастрофічного витрати масла, тиск картерних газів не дуже велика і «компресія» по циліндрах вище 60 % від номіналу для бензинових ДВЗ і вище 70 % для дизельних ДВЗ, то ефект буде значним, очевидним і без всякої реєструючої апаратури.
Якщо двигун має значний ступінь зносу, але він ще «живий» , то ефект буде значним, очевидним і без всякої реєструючої апаратури.
Якщо ж пробіг незначний і ваш двигун поки «як новий», всі системи в порядку і відрегульовані, то зрозумілий кожному водієві ефект (зниження шумів, вібрацій, підвищення прийомистості) буде не так кидатися в очі, однак на перегородку або капітальний ремонт ваш двигун відправиться значно пізніше його необробленого побратима (якщо взагалі відправиться).
Якщо ж пробіг незначний і ваш двигун поки «як новий», то ефект буде не так кидатися в очі, проте його моторесурс значно підвищиться.
Якщо ж двигун геть «убитий» (явні стуки в підшипниках валів, величезний витрата масла і т. д.), то ніякі присадки і препарати його не врятують – чудес ми, на відміну від інших, не обіцяємо. У таких випадках ми рекомендуємо провести капітальний ремонт двигуна, повністю усунувши всі несправності і вже після ремонті двигун триботехнічними складами.
Якщо ж двигун геть «убитий», то ніякі присадки і препарати його не врятують – чудес ми, на відміну від інших, не обіцяємо.
ЕФЕКТ ВІД ЗАСТОСУВАННЯ «WINDIGO» В ДВИГУНАХ ВНУТРІШНЬОГО ЗГОРЯННЯ.
В ДВЗ, параметри яких близькі до номінальним значенням (нові та з малим напрацюванням), після капітального ремонту або високотехнологічні за умови сприятливого режиму експлуатації, результати застосування пов'язані тільки зі зниженням втрат на тертя (зниження витрати палива і/або збільшення потужності), з тривалим підтриманням оптимальних умов тертя (збільшення ресурсу) і зі зниженням гучності. Можливе поліпшення екологічних показників відпрацьованих газів і зниження витрати масла на чад.
Для ДВС в середнього ступеня зношеності (50 – 70 % ресурсу) основним результатом застосування «WINDIGO» є відновлення параметрів робочого процесу, перш за все, відновлення і вирівнювання компресії по циліндрах. Компресія відновлюється, в результаті відновлення зношеного шару поверхонь тертя деталей циліндропоршневої групи (ЦПГ), але в основному через відновлення газощільність вузлів тертя гільза циліндра – поршневе кільце – поршнева канавка. За рахунок значної маслоудерживающей здібності всіх поверхонь сайту ЦПГ втрати повітря (паливо-повітряної суміші) знижуються і компресія відновлюється.
Відновлення компресії призводить до поліпшення умов згоряння палива і відновлення робочих параметрів двигуна. В результаті витрата палива знижується, потужність і прийомистість зростають, знижуються шум, вібрація і викиди шкідливих домішок відпрацьованих газів. Крім того, сформувався на поверхнях тертя шар збільшує ресурс двигуна і знижує втрати на тертя. Поліпшення ущільнення в маслозйомних кілець знижує витрату масла на чад, а зниження прориву газів у картер збільшує ресурс мастила і ресурс двигуна в цілому.
Зниження зазорів в підшипниках колінчастого валу і збільшення гідравлічної щільності шестеренчатого насоса призводить до збільшення тиску і витрати масла, що покращує якість змащення і охолодження деталей двигуна.
- Збільшення ресурсу ДВС в 2— 4 рази (за рахунок зменшення інтенсивності зношування деталей);
- Очищення поверхонь тертя від лаків і нагар на першому етапі обробки, в тому числі розкоксовка кілець при їх рухливості;
- Підвищення і стабілізація «компресії» по циліндрах ДВЗ (за рахунок утворення нового шару і ущільнення в трибосопряжениях ЦПГ);
- Відновлення функціональних властивостей гідрокомпенсаторів;
- Зниження витрати палива ДВС на 8 — 10% (за рахунок зниження втрат на тертя, за рахунок відновлення компресії поліпшується якість згорання палива);
- Відновлення ефективної потужності ДВЗ аж до номінальної (за рахунок поліпшення якості згоряння палива, зниження втрат робочого газу в картер і зниження втрат на тертя);
- Зменшення витрати оливи на угар ДВС до 3 разів (за рахунок збільшення газощільність в поршневих канавках);
- Поліпшення пускових характеристик (холодний запуск) за рахунок формування антифрикційного шару (шар з низьким опором тертя) і надійного утримування мастила на поверхнях тертя;
- Зниження рівня шумів і вібрації в ДВС на 5 — 10 дБ (за рахунок вирівнювання робочого процесу по циліндрах і демпфування більш товстим шаром масла перекладки поршня);
- Зниження емісії шкідливих викидів відпрацьованих газів ДВЗ ІЗ со і СН до 50% (за рахунок підвищення якості згоряння палива);
- Можливість недовготривалою експлуатації в умовах масляного голодування;
Для ДВС в значній мірі зношеності (втрата потужності на 20 %, збільшення витрати палива більш ніж на 20 %, витрати масла на чад більш ніж у 5 разів, значне димлення двигуна, при невеликому пробігу олія швидко стає чорним) результати застосування нанотехнологій «WINDIGO» можуть погано проявиться , навіть при 2-х разовому збільшенні концентрації композиції. В цьому випадку доцільно провести капітальний ремонт, а потім провести обробку «WINDIGO».
ЕФЕКТ ВІД ЗАСТОСУВАННЯ «WINDIGO» В КОРОБКАХ ПЕРЕДАЧ, ТРАНСМІСІЯХ, ДИФЕРЕНЦІАЛАХ, РЕДУКТОРАХ ТА ІНШИХ ВУЗЛАХ З ЗУБЧАСТИМИ ЗАЦЕПЛЕНИЯМИ.
У всіх агрегатах з зубчастими зацеплениями в результаті застосування автохімії «WINDIGO» частково або повністю відновлюється поверхню тертя зубів і направляючих ковзання, підшипники кочення і ковзання (за винятком вже зруйнованих підшипників).
В АКПП, крім того, відновлюється продуктивність масляних насосів і гидроплотность золотників (при наявності), що призводить до відновлення характеристик перемикання передач.
В АКПП – варіатора, крім того, відновлюються поверхні металевих зачеплень.
В диференціалах підвищеного тертя в результаті застосування «WINDIGO» шар на дисках не утворюється (можливо незначний вплив на роботу диференціалів при постійній спортивній їзді).
- Збільшення ресурсу МКПП, АКПП і роздавальних коробок в 2 — 4 рази (за рахунок зменшення інтенсивності зношування деталей);
- Підвищення плавності перемикання передач (МКПП і АКПП за рахунок оптимізації зазорів і зниження втрат на тертя;
- Відновлення підшипників і робочих поверхонь зубчастих передач МКПП;
- Зниження рівня шумів і вібрації МКПП і роздавальних коробок на 5 — 10 дБ;
- Відновлення продуктивності масляного насоса АКПП;
- Поліпшення роботи золотникового механізму АКПП.
ЕФЕКТ ВІД ЗАСТОСУВАННЯ «WINDIGO» В ГІДРОПІДСИЛЮВАЧАХ КЕРМА
В результаті застосування «WINDIGO» в гідропідсилювачах керма відновлюється поверхню тертя (або підтримуються оптимальні проміжки) всіх деталей тертя: роторний або аксіально-поршневий насос, поршень, золотники. Що призводить до відновлення характеристик ГУР.
- Збільшення ресурсу ГУР в 2 рази (за рахунок зменшення інтенсивності зношування деталей);
- Поліпшення роботи золотникового механізму;
- Відновлення продуктивності насоса ГУР.
ЕФЕКТ ВІД ЗАСТОСУВАННЯ «WINDIGO» В ПАЛИВНИХ НАСОСІВ ВИСОКОГО ТИСКУ ДИЗЕЛІВ
В результаті застосування «WINDIGO» в паливної системи дизельного двигуна відновлюється (або підтримується оптимальним) тиск палива після насоса високого тиску (плунжерного та ротаційного типу) будь-яких систем уприскування палива, в тому числі і Common Rail і Насос-форсунок, що призводить до поліпшення якості розпилювання палива, зниження його витрат та/або збільшення потужності двигуна.
- Відновлення параметрів (тиску) роботи ТНВД, паливної системи COMMON RAIL (Коммон Рейл), паливної системи «НАСОС-ФОРСУНКИ» (за рахунок оптимізації зазорів в сполучених деталях тертя);
- Збільшення ресурсу ТНВД, паливної системи COMMON RAIL (Коммон Рейл), паливної системи «НАСОС-ФОРСУНКИ» в 1,5 — 2 рази (за рахунок зменшення інтенсивності зношування деталей);
- Підвищення ефективної потужності ДВЗ (за рахунок поліпшення якості згоряння палива);
- Зниження витрати палива ДВС на 3 – 5 % (за рахунок поліпшення якості згоряння палива);
- Зниження емісії шкідливих викидів відпрацьованих газів ДВЗ ІЗ со і СН до 50% (за рахунок поліпшення якості згоряння палива).
ЕФЕКТ ВІД ЗАСТОСУВАННЯ «WINDIGO» В МОТОТРАНСПОРТІ
- Поліпшення прийомистості за рахунок підвищення крутного моменту (підвищення компресії і зниження втрат на тертя);
- Поліпшення пускових характеристик (холодний запуск) за рахунок формування антифрикційного шару (шар з низьким опором тертя) і надійного утримування мастила на поверхнях тертя;
- Зниження рівня шумів і вібрації в ДВС на 5 — 10 дБ (за рахунок вирівнювання робочого процесу і демпфування (пом'якшення ударів) більш товстим шаром масла перекладки поршня);
- Збільшення ресурсу ДВС в 1,5 — 2 рази (за рахунок зменшення інтенсивності зношування деталей);
- Поліпшення зберігання при тривалому сезонному зберіганні техніки за рахунок підвищених антикорозійних властивостей сформованого шару;
- Поліпшення перемикання передач КПП за рахунок оптимізації зазорів і зниження втрат на тертя;
- Додатковий захист поверхонь тертя при використанні неякісної паливної суміші і при тривалій інтенсивній експлуатації;
- Зниження витрати палива і масла на 8 — 10% (за рахунок відновлення компресії поліпшується якість згорання палива);
- Зниження димності та емісії шкідливих викидів відпрацьованих газів ДВЗ ІЗ со і СН до 50% (за рахунок підвищення якості згоряння палива).
ЕФЕКТ ВІД ЗАСТОСУВАННЯ "WINDIGO" В МОТО - І МИНИТЕХНИКЕ
- Поліпшення пускових характеристик (холодний запуск) за рахунок формування антифрикційного шару (шар з низьким опором тертя) і надійного утримування мастила на поверхнях тертя;
- Збільшення продуктивності мото-міні техніки за рахунок збільшення к. п. д. (підвищення компресії і зниження втрат на тертя);
- Збільшення надійності мото-міні техніки за рахунок зниження інтенсивності відмов деталей ЦПГ і редуктора;
- Значительное снижение уровня шумов и вибрации в ДВС на 5 — 10 дБ (за счет выравнивания рабочего процесса и демпфирования (смягчение ударов) более толстым слоем масла перекладки поршня);
- Увеличение ресурса ДВС в 1,5 — 2 раза (за счет уменьшения интенсивности износа деталей);
- Дополнительная защита поверхностей трения при использовании некачественной топливной смеси, при длительной интенсивной эксплуатации и в случаях превышения максимально допустимых оборотов;
- Снижение расхода топлива и масла на 8 — 10% (за счет восстановления компрессии улучшается качество сгорания топлива);
- Поліпшення зберігання за рахунок підвищених антикорозійних властивостей сформованого шару при тривалому сезонному зберіганні техніки.
Наведені вище дані підтверджені актами випробувань і відгуками споживачів
Ефект від застосування мастильних композицій WINDIGO після повного курсу обробки зберігається протягом 60 – 100 тисяч кілометрів пробігу (в залежності від умов експлуатації).