Продавець WINDIGO УКРАЇНА розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
30 відгуків
promo_banner
+380 (95) 843-25-93
+380 (63) 599-82-43
Кошик

Як це працює

Як це працює

Як це працює       

 

Wagner, Windigo - це автомобільні масла і добавки нового покоління з Німеччини.

 

Wagner це гравець на ринку високотехнологічної продукції. Wagner Spezialschmierstoffe GmbH & Co спеціалізується на інноваційних мастильних матеріалах і передової технічної хімії. У той час як більшість конкурентів спрощують формули своїх масел і присадок в гонитві за низькою собівартістю і завоювання масового покупця, Wagner прагне спиратися на потреби професіоналів, тих людей, хто точно знає, що їм потрібно.

 

Микрокерамика

Нано частинки мають надмалий розмір (0,02-0,15 мкм), вони не злипаються і не забивають фільтри. Керамічні добавки зменшують тертя та зношування поверхонь тертя. Також вони володіють унікальними високотемпературними властивостями, що дозволяє зберігати робочі характеристики масел і змазок при екстремальних навантаженнях. В результаті збільшується потужність, зменшується витрата палива і токсичність вихлопних газів, знижується знос, особливо при холодному пуску. Ці продукти особливо ефективні при роботі в екстремальних режимах, в тому числі в автоспорті, а також у промисловості.

 

Микрокерамика має найнижчий коефіцієнт тертя серед всіх твердих речовин. Частинки микрокерамики можна вводити в похідні масел, що дозволяє використовувати їх індивідуально. Микрокерамика підвищує ефективність сучасних моторних та промислових масел і забезпечує їх оптимальне якість, це в свою чергу забезпечує більш тривалий термін служби і зносостійкість двигунів і промислових машин, а також сприяє значній економії енергії. Микрокерамика при додаванні не завдає шкоди звичайним присадки до моторних та промислових масел. Таким чином, виключається можливість негативного впливу на основні олії або неконтрольованого робочого процесу в екстремальних умовах. Матеріал абсолютно нейтральний і, отже, його не можна вважати звичайною присадкою до моторних олив. За допомогою наведених нижче малюнків продемонструємо спосіб дії микрокерамических мастильних матеріалів:

 

 

 

Процес зношування деталей при прикордонному і змішаному терті з використанням традиційних мастильних матеріалів

 

 

При розгляді під мікроскопом поверхні, яка неозброєним оком сприймається як абсолютно гладка, насправді виявляється схожою на розсічений ущелинами гірський ландшафт. Це пов'язано з тим, що сучасні технології не дозволяють отримати ідеально гладку поверхню. Тому, всі рухомі деталі двигунів та промислового обладнання зношуються в процесі роботи. Краї металевих деталей насуваються одна на одну, у результаті в мікро-області виникають температури тертя до 1800 С. При таких високих температурах краю металевих деталей на короткий час зварюються між собою, а це призводить до виникнення твердої зв'язку (задир). З-за такою твердою зв'язку краї металевих деталей обриваються, і утворюється стружка, знос. Поверхні стають все більш шорсткими.

 

 

 

Облагороджування і вирівнювання поверхонь при застосуванні мікро керамічних мастильних матеріалів

 

 

У процесі застосування микрокерамических добавок Wagner, найдрібніші частинки микрокерамики укладаються на металеві поверхні і постійно присутні в процесі циркуляції масла для захисту. Шорсткості розгладжуються (фаза вирівнювання). Частка сприйманого навантаження поверхні підвищується з 25% у порівнянні з відшліфованої або хонингованной поверхнею до 75-85%. Містяться в суміші микрокерамические частинки не тільки утворюють захисний шар, але і постійно пересуваються в процесі циркуляції масла. Вони діють як амортизатори і функціонують подібно кульок у підшипнику. Після вирівнювання поверхні вдається забезпечити практично ідеальний стан рідинного тертя. Досягається практично повне виключення сухого, прикордонного та змішаного тертя

 

Керамічні добавки і високоякісні синтетичні масла формують надзвичайно міцну захисну плівку, яка ґрунтовно знижує знос і тертя. Коли двигун вимкнений, плівка залишається на внутрішній поверхні двигуна і забезпечує оптимальний захист при холодному старті. Чудово збільшує строк між замінами масла.

 

Механізм дії Wagner

 

На наш запит розробнику препаратів фірми «Wagner» компанії WAGNER Spezialschmierstoffe з приводу механізму дії препаратів і пояснення унікальних властивостей, Вальтер Вагнер, не розкриваючи таємниці своїх патентів, дав нам відповіді, які наводяться нижче без коригування:

за наноматериалу «Eco-Універсальний Oil Package» - «Поверхнево-активні речовини (компоненти добавки Eco-Universal) вступають в хімічне з'єднання з молекулами на металевих поверхнях і утворюють мікроскопічно тонкий реакційний шар (захисний екран), який перешкоджає зварювання тертьових металевих деталей. Наслідком чого є безперервне і досить велике вирівнювання поверхонь. Це вирівнювання веде до появи виключної, раніше недосяжною аварійної антизадирні здібності і до скорочення зносу»... і далі... «Використовуючи добавку Есо Універсальний Oil Package можна скоротити процес обкатки приблизно на 80-90%».

за наноматериалу «Universal-Micro Ceramic Oil» - «Micro-Ceramic впливає на двигун або редуктор, не викликаючи порушення технічних допусків, а завдяки адгезії з металом відбувається її проникнення в металеві поверхні і ущільнення керамічних частинок в місцях нерівностей, що створює ефект наплавлення броні і утворює дуже міцну захисну плівку на металевих поверхнях. З-за високої термічної стійкості і завдяки хімічним властивостям Micro-Ceramic виключається можливість виникнення відкладень, наростів і згустків і, разом з цим, негативний вплив на агрегати, а також гумовотехнічні ущільнювачі, які вступають у контакт з микрокерамикой. Зміст микрокерамических частинок в продукті таке, що при додаванні Micro-Ceramic до стандартних масел частинки не тільки проникають в металеві поверхні, але і постійно плавають у маслі, діючи як мапенькие кульки в шарикопідшипнику. Таким чином, ми отримуємо ідеальні властивості ковзання, оскільки відбувається рух не металу по металу а кераміки по кераміці (ефект пом'якшення), наслідком чого є м'який хід і зменшення шуму».

Присадки в масло

(всі матеріали взяті з підручника "Наноматеріали в технічному сервісі сільськогосподарських машин" під редакцією академіка Черноіванова, 2010р.)

 

Присадка — препарат, який додається до мастильним матеріалам в невеликих кількостях для поліпшення їх експлуатаційних властивостей.

На даний момент відомі наступні види присадок:

  • депресорні;
  • протизношувальні;
  • відновлюючі (ревитализанты);
  • антидымные;
  • миючі;
  • антиокислювальні;
  • дисперсійні;
  • інгібітори корозії;

Добавка в масло

Препарати протизношувальні та відновлювальні об'єднані в клас відновлювальних антифрикційних і протизносних добавок (ВАФПИД) до мастильних матеріалів. В даний час в Росії і за кордоном проводиться близько 200 різних препаратів ВАФПИД.

Наноматеріали (трибопрепараты) до масел відрізняються від численних присадок до мастил тим, що присадки «працюють» на масло, покращуючи експлуатаційні властивості масел, в тому числі і протизносні, а нанопрепараты ВАФПИД «працюють» на метал, покращуючи експлуатаційні властивості робочих поверхонь деталей, причому ці препарати не реагують з маслами і не погіршують їх якість. Необхідно відзначити, що замість найменування «Відновлювальні антифрикційні і протизносні добавки (ВАФПИД)» частіше використовується термін «наноматеріали». Цілком допустиме також застосування термінів «Трибопрепараты», «нанодобавки», «нанопрепараты» та ін.

Всі відомі в даний час нанодобавки ВАФПИД по компонентному складу і фізико-хімічних процесів взаємодії їх з тертьовими поверхнями, за властивостями захисно-відновлювальних покриттів, а також за механізмом функціонування в експлуатаційному режимі, на нашу думку, можна розділити на чотири класи:

  • модифікатори тертя
  • реметализанты
  • кондиціонери
  • ревитализанты

КЛАСИФІКАЦІЯ

Клас нанопрепаратів

Модифікатори тертя

Реметализанти

Кондиціонери Металу

Ревитализанти

Поширені марки препаратів

 

Основні характеристики препаратів

Форум, Аспект, Розум х-2 та ін.

Рімет. Ресурс, Супермет та ін,

Феном, RENOM, ER. ENERGY RELEASE,WAGNER ECO-Універсальний та ін

RVS (РВС), ХАДО, ФОРСАН, СУПРОТЕК, НИОД, ОМКА, РЕАГЕНТ-2000, WAGNER Micro-Ceramic Oil та ІН

Основне призначення

Зниження коефіцієнта тертя в 3-4 рази і сил тертя в ресурсних сполученнях

Зниження коефіцієнта тертя в 1,5-2 рази. Часткове відновлення розмірів деталей ресурсних сполучень

Зниження тертя в 5-7 разів. Захист від задирів і передчасного зносу ресурсних сполучень

Зниження тертя в 3-5 разів. Відновлення геометрії деталей в зоні зносу, компенсація задирів в парі тертя деталей ресурсних сполучень

Межі застосування за величиною зносу вузла

До 30%

До 40 - 50%

До 40%

До 70%

Механізм дії

Освіта антифрикційних і протизносних плівок на поверхнях деталей трибосопряжениях (сервовитные плівки та інші види модифікування поверхонь трибосопряжений)

Утворення захисного шару металокераміки (МКЗС) на молекулярному рівні з поверхнею деталі. Шар до 0.1-0,2 мм. Володіє високою твердістю і зносостійкістю

Вплив на зміну фізико-хімічних властивостей масла

можливо

(мінус)

можливо

(мінус)

відсутній

(плюс)

відсутній

(плюс)

 

Якщо ми говоримо про технології Wagner, то мова буде йти про двох класах речовин: Кондиціонери металу і Ревитализанты. Розглянемо їх принцип дії більш детально....

 

Кондиціонери металу

добавка Wagner для двигуна і коробки передач купити масло-вагнер.рф

Кондиціонери впливають безпосередньо на метал тертьових поверхонь деталей, створюючи захисний (сервовитный) шар. Радикально знижують тертя і знос, виключають утворення задирів. Використовуються для обробки як нові (включаючи період обкатки), так і зношених агрегатів, зокрема ДВС. Ці препарати не змінюють фізико-механічних показників моторних або трансмісійних масел, консистентних мастил, палив або інших технологічних рідин, які є лише носіями для доступу до вузла тертя. Кондиціонери металу забезпечують стійкий протизносні ефект навіть при масляному голодуванні і в разі витоку масла. Практика застосування кондиціонерів металу показує, що кондиціонери дозволяють одночасно вирішувати два завдання - знизити тертя і знос.

Механізм дії препаратів даного класу заснований на взаємодії (адсорбції) їх поверхнево-активних компонентів з поверхнями тертя. Іонізовані молекули кондиціонерів металу, проникаючи всередину металевої поверхні, змінюють їх структурний склад, а отже, міцнісні і антифрикційні властивості. При цьому контактіруемие ділянки покриваються досить стійкими полімерними і поліефірними структурами, створюючи ефект міцної «олійною шуби», здатної виключити безпосередній контакт тертьових з'єднань між собою.

Представником класу кондиціонерів металу є - Wagner ECO-Універсальний Oil

Ревитализант

микрокерамика Wagner купити Масло-вагнер.рф

Нанопрепарати цього класу модифікують на поверхнях тертя деталей машин самовідновлюються антифрикційні зносостійкі як стаціонарні металокерамічні, органометаллокерамические, так і рідкокристалічні шари.
Унікальність нанопрепаратов-добавок даного класу полягає в тому, що експлуатаційний знос поверхонь тертя деталей машин компенсується утворенням на поверхнях захисного шару металокераміки без розбирання, в працюючій машині, в режимі штатної експлуатації.

Представником класу ревіталізанта є - Wagner Micro-Ceramic Oil

 

 

 

 

Тестування нано-препаратів

1) Для тестування нано-препаратів використовується машина тертя, що імітує тертя металевих зразків, занурених у масло.

ФГТУ ВПО «Челябінська державна агроінженерная академія» було проведено тестування наноматеріалів на машині тертя, результати наведені в таблиці:

 

Марка наноматеріалу

Показники

Максимальне навантаження в трибосопряжении, при якій відбувається заклинювання (задир)і зупинка електродвигуна. Нм

Відносний знос зразка в суміші моторного масла і наноматеріалу порівняно з зносом в чистому моторному маслі

1

Чисте моторне масло

37

1,00

2

Супротек люкс

45

0,95

3

ФОРУМ

45

0,87

4

АРВО

45

0,93

5

Бемит (2%)

53

0,78

6

РВД

55

0,76

7

ФОРСАН універсальний

55

0,65

8

RVS

57

0,72

9

РЕАГЕНТ-2000

58

0,70

10

СУПРОТЕК-універсальний

60

0,70

11

БЕМИТ+Oil Package фірми «Wagner»

90

0,16

12

WAGNER Micro-Ceramic Oil

Понад 160 (задирака немає)

0,09

13

WAGNER ECO-Універсальний Oil Package

Понад 160 (задирака немає)

0,04

 
2) Випробування властивостей добавок до масел WAGNER, проведене інститутом ЗАТ НАМИ-ХІМ , Москва.
Випробування проводилося на чотирьохкульковій машині тертя і стенді СМТ-1. Додатково оцінювалася гідролітична стабільність.
Объекст випробувань:
а) Товарне масло SAE 15-40, API SG/CD
б) добавка Wagner ECO-Універсальний Oil Package
в) микрокерамическая добавка Wagner Micro-Ceramic Oil
г) Молибденосодержащий автопрепарат Молиприз
 
Висновок: препарати Wagner істотно поліпшують антифрикційні і протизадирні властивості товарного масла при задовільній гідролітичної стабільності.
 
 
3) ФГТУ ВПО «Челябінська державна агроінженерная академія» протягом 2005 року проводила тест відомих трибосоставов. Лабораторні випробування проводилися в лабораторії кафедри технології і організації технічного сервісу ЧГАУ на машині тертя СМЦ-2 і на спеціальному обладнанні фірми Wagner. У тестуванні брали участь:
а) трансмісійне масло ТМ-5
б) моторне масло "Лукойл-Супер SAE 10W-40, API SG/CD
в) Vicco
г) АРВО
д) Реагент-2000
е) Супротек
ж) ХАДО
з) Форсан
і) Ормекс
к) Автокомфорт
л) РВР
м) микрокерамическая добавка Wagner Micro-Ceramic Oil
н) добавка Wagner ECO-Універсальний Oil
 
Висновок: найбільш ефективними препаратами є: добавка Wagner ECO-Універсальний Oil, микрокерамическая добавка Wagner Micro-Ceramic Oil, РВС.
 
 
4) ФГТУ ВПО «Челябінська державна агроінженерная академія» в особі професора ЧГАУ, завідувача сектором №18 ГОСНИТИ к. т. н. Ольховацкого А. К., доцента кафедри ТОТС ЧГАУ к. т. н. Солоніцина Е. В. провели порівняльні випробування добавок до масел по виявленню трибологічної ефективності препаратів на пристрої конструкції фірми "Вагнер", що імітує машину тертя СМЦ-2. Для проведення порівняльних випробувань були обрані наступні добавки до олив:
а) АРВО
б) Vicco
в) Омка
г) Реагент-2000
д) микрокерамическая добавка Wagner Micro-Ceramic Oil
 
Висновок: микрокерамическая добавка Wagner Micro-Ceramic Oil показала найкращий результат. Практичну відсутність зносу зразка і задирака навіть при подальшому видалення мастила з зони тертя характеризують високі трибологічні властивості.
 
ПІДПИСАНИЙ АКТ ВИПРОБУВАНЬ, КЛАЦНІТЬ ДЛЯ ПЕРЕГЛЯДУ!!!
 
5) Випробування властивостей добавок до масел WAGNER, проведене Південно-Уральським Державним Університетом (ЮУрГУ, р. Челябінськ)
 
Випробування проведені на машині тертя СМТ-1 і СМЦ-2 в режимах тертя кочення з проковзуванням та тертя ковзання.
Мета проведення випробувань: визначити порівняльну ефективність антифрикційного дії присадок в мастилах різних типів. Тестували олії з різним початковим рівнем антифрикційних властивостей: І-20А, ІГП-32, Mobil DTE-25, Shell Tellus 46, М-8В і Rimula-X. До кожного маслу додавали по 5% добавок Wagner Micro-Ceramic Oil і Wagner ECO-Універсальний Oil.
 
Висновок:
а) Застосування Wagner Micro-Ceramic Oil доцільно тяжко навантажених вузлах тертя: зубчастих передачах, направляючих ковзання і т. п. у складі приработачных і експлуатаційних масел.
б) Застосування добавки Wagner ECO-Універсальний Oil переважно для змащування підшипників ковзання, поршневих компресорів та інших механізмів, а також у складі масел і мастил для високошвидкісних підшипників кочення.
 
ПІДПИСАНИЙ АКТ ВИПРОБУВАНЬ, КЛАЦНІТЬ ДЛЯ ПЕРЕГЛЯДУ!!!
 
 

Тест різних олій на предмет утримання захисної масляної плівки.

З допомогою машини тертя (патент на корисну модель №:104722 від 13.01. 2011, сайт http://bankpatentov.ru/node/78650) , були протестовані практично всі моторні масла, пропоновані на ринку, в магазинах, СТО та офіційними автодилерами. Результат тестування показав, що ні одне моторне масло, будь то оригінальне масло або масло преміум-класу від відомого виробника масел, не створює захисну масляну плівку і не захищає двигун, механізми так, як це робить масло WINDIGO! Поза лабораторних умов дуже важко перевірити масло на такі параметри як температура спалаху (загоряння) масла, зольність, спінювання при високих обертах і т. д. Однак завдяки машині тертя можна швидко протестувати будь-яке моторне масло на предмет створення захисної масляної плівки і переконатися в якості масла.

 

Для наочної демонстрації продукції WAGNER використовується спеціальний стенд. Він складається з електродвигуна, амперметра, динамометричного ключа, ванночки для масла і пари тертя: обертовий елемент-обойма підшипника 3202 + ролик від підшипника 7210 закріплений у динамометрическом ключі. На цьому стенді проводиться эмитация процесів зношування тертьових поверхонь у двигуні при критичних навантаженнях, таких як: зимові запуски, простий в пробках, короткі поїздки, високі обороти, рух під навантаженням з вантажем, неякісне паливо неякісне моторне масло і т

У ванну наливають масло, динамометричний ключ вставляється ролик від підшипника 7210, і відбувається тиск роликом на обертову обойму від підшипника 3202 (марка сталі ШХ15) . При включенні електродвигуна ролик починає обертатися і в зоні тертя відбувається активне змазування поверхонь.За допомогою динамометричного ключа регулюється тиск підшипника на ролик, а амперметр показує навантаження, яку відчуває в даний момент двигун (споживання електроенергії). При критичних навантаженнях відбувається заклинювання двигуна. Для популярных масел, в среднем, эта нагрузка составляет от 10 до 30 нм. 

 

    Ролик після двох випробувань. Нижня смуга (нерівна в задирах) демонструє знос при використанні популярної олії, а верхня (рівна гладка) - після додавання в це масло добавки Universal Micro-Ceramic-Oil або моторного масла WINDIGO

   Видно знос підшипника в результаті цих двох випробувань: величезна борозна на чистому маслі і невелика точка при додаванні мікрокераміки..

   Варто відзначити, що при використанні добавок заклинювання двигуна відбувається при набагато більших навантаженнях, яких не вдається досягти на цьому інструменті (більше 160 нм).

 

 

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner