Пінна розкоксовка двигуна Валера

400 грн.
- В наявності
- Код: ART129
- +380958432593
- +380964361540
- Графік роботи
- Адреса та контакти




Демонстрація очищувальних властивостей на прикладі поршня
Переваги
1. Стабільна піна
Піна повільніше осідає, а тому, і довше контактує з нагаром на стінках.
2. Активна піна
Продукт працює саме в стані піни на відміну від японського аналога Shumma, який швидше перетворюється в рідину і осідає на клапанах. Стабільна і активна піна очищає верхню частину камери згоряння, яка частина залишається без уваги.
3. Обробка за формулою 5*5
Максимальна ефективність очищення досягається шляхом обробки циліндрів 5 разів по 5 хвилин. Загальний час обробки 25 хвилин.
4. Економічність
1 флакона 400 мл вистачає всього на 12 циліндрів.
Наприклад, вам вистачить одного флакона, щоб відмити 3 чотирициліндрових або 2 шестициліндрового двигуна. У той час як імпортним аналогом Gzox вийде відмити тільки один 6-ти циліндровий мотор.
Приклади застосування
VW Golf 1,6 Розкоксовка і очищення піною ВАЛЕРА
Комплексна очистка двигуна Mini Cooper
Автомобіль Mini Cooper 1,6 л.
До нас потрапив VW Touareg. Моєму сажотруса
— Ну ти як, тримаєшся?
Порівняльна таблиця властивостей пінних раскоксовок від ВМПАВТО, Shuma, Gzox

Для очищення камери згоряння
- Прогріти ДВС до робочої температури. Зняти котушки і свічки запалювання. Виставити поршні в середнє положення.
- Розпорошити складу в свічковий колодязь до повного заповнення піною.
- Після осідання піни дати складу прореагувати з нагаром 5-7 хвилин, після чого повторити п. 2 та п. 3. Рекомендується 5 повторів.
- Залишки складу з забрудненнями відкачати за допомогою трубки і шприца, продути стисненим повітрям.
- Закрити всі свічкові отвори дрантям для запобігання розбризкування рідини.
- Прокрутити двигун стартером протягом 10 секунд.
- Встановити всі свічки запалювання і котушки запалювання.
- Завести двигун і дати попрацювати 5 хвилин. З вихлопної труби може виходити густий дим. Потрібно кілька разів підняти обороти двигуна до 3000-4000 об./мін., поки дим не стане менш насиченим.
- На сильно забруднених ДВС рекомендується повторити процедуру через 10 тис. км
- Бажано замінити моторне масло і фільтр. Для захисту від зносу і відновлення ДВС рекомендуємо застосувати металлоплакирующие склади RESURS (4302).
- Прогріти ДВС до робочої температури, від'єднати пластикову частина впускного колектора.
- Рекомендується виставити оброблювані клапана в закрите положення.
- Розпорошити складу у впускний колектор головки блоку циліндрів до повного заповнення піною.
- Після осідання піни дати складу прореагувати з нагаром 5-7 хвилин, після чого повторити п. 3 і 4 п.. Рекомендується 5 повторів.
- Залишки складу з забрудненнями видалити за допомогою дрантя, після чого продути колектор стисненим повітрям, прикриваючи колодязі ганчіркою. Не допускати влучення на шкіру, очі, слизові.
- Зібрати впускний колектор, після чого рекомендується провести очищення камери згоряння.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | ООО "РМ" |
Країна виробник | Россия |
Об`єм | 400 мл |
- Ціна: 400 грн.