Кошик
20 відгуків
+380635998243
+380958432593
Кошик

Пінна розкоксовка двигуна Валера

вверх
  • Пінна розкоксовка двигуна Валера, фото 2
  • Пінна розкоксовка двигуна Валера, фото 3
вниз
Пінна розкоксовка двигуна Валера

400 грн.

  • В наявності
  • Код: ART129
Пінна розкоксовка двигуна Валера
Пінна розкоксовка двигуна ВалераВ наявності
400 грн.
Купити
+380635998243
  • +380958432593
  • +380964361540
+380635998243
  • +380958432593
  • +380964361540
  • Графік роботи
  • Адреса та контакти
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Валера  

Демонстрація очищувальних властивостей на прикладі поршня

Переваги

1. Стабільна піна

Піна повільніше осідає, а тому, і довше контактує з нагаром на стінках.

2. Активна піна

Продукт працює саме в стані піни на відміну від японського аналога Shumma, який швидше перетворюється в рідину і осідає на клапанах. Стабільна і активна піна очищає верхню частину камери згоряння, яка частина залишається без уваги.
 

 

3. Обробка за формулою 5*5

Максимальна ефективність очищення досягається шляхом обробки циліндрів 5 разів по 5 хвилин. Загальний час обробки 25 хвилин.

4. Економічність

1 флакона 400 мл вистачає всього на 12 циліндрів.

Наприклад, вам вистачить одного флакона, щоб відмити 3 чотирициліндрових або 2 шестициліндрового двигуна. У той час як імпортним аналогом Gzox вийде відмити тільки один 6-ти циліндровий мотор.

Приклади застосування

VW Golf 1,6 Розкоксовка і очищення піною ВАЛЕРА


Комплексна очистка двигуна Mini Cooper
Автомобіль Mini Cooper 1,6 л.


До нас потрапив VW Touareg. Моєму сажотруса
— Ну ти як, тримаєшся?

 

Порівняльна таблиця властивостей пінних раскоксовок від ВМПАВТО, Shuma, Gzox

 

 

Для очищення камери згоряння
  1. Прогріти ДВС до робочої температури. Зняти котушки і свічки запалювання. Виставити поршні в середнє положення.
  2. Розпорошити складу в свічковий колодязь до повного заповнення піною.
  3. Після осідання піни дати складу прореагувати з нагаром 5-7 хвилин, після чого повторити п. 2 та п. 3. Рекомендується 5 повторів.
  4. Залишки складу з забрудненнями відкачати за допомогою трубки і шприца, продути стисненим повітрям.
  5. Закрити всі свічкові отвори дрантям для запобігання розбризкування рідини.
  6. Прокрутити двигун стартером протягом 10 секунд.
  7. Встановити всі свічки запалювання і котушки запалювання.
  8. Завести двигун і дати попрацювати 5 хвилин. З вихлопної труби може виходити густий дим. Потрібно кілька разів підняти обороти двигуна до 3000-4000 об./мін., поки дим не стане менш насиченим.
  9. На сильно забруднених ДВС рекомендується повторити процедуру через 10 тис. км
  10. Бажано замінити моторне масло і фільтр. Для захисту від зносу і відновлення ДВС рекомендуємо застосувати металлоплакирующие склади RESURS (4302).
Для очищення впускного колектора
  1. Прогріти ДВС до робочої температури, від'єднати пластикову частина впускного колектора.
  2. Рекомендується виставити оброблювані клапана в закрите положення.
  3. Розпорошити складу у впускний колектор головки блоку циліндрів до повного заповнення піною.
  4. Після осідання піни дати складу прореагувати з нагаром 5-7 хвилин, після чого повторити п. 3 і 4 п.. Рекомендується 5 повторів.
  5. Залишки складу з забрудненнями видалити за допомогою дрантя, після чого продути колектор стисненим повітрям, прикриваючи колодязі ганчіркою. Не допускати влучення на шкіру, очі, слизові.
  6. Зібрати впускний колектор, після чого рекомендується провести очищення камери згоряння.
Характеристики
Основні атрибути
Виробник  ООО "РМ"
Країна виробник  Россия
Об`єм400 мл
Інформація для замовлення
  • Ціна: 400 грн.