Всесезонне напівсинтетичне моторне масло WINDIGO Formula High-Tech 10W-40 20L

Моторне масло WINDIGO Formula High-Tec 10W-40 5l
Всесезонне напівсинтетичне універсальне моторне масло високої якості.Синтетичне моторне масло останнього покоління, що має відмінні антифрикційні властивості. Призначене для цілорічного використання у всіх легкових, вантажних автомобілях з турбонаддувом і без нього. Спеціально розроблено для нормам EURO 4 і 5 дизельних двигунів зі спеціальною очисткою вихлопних газів. Має збільшений інтервал заміни до 100 000 км.
На відміну від звичайних масел, моторне масло WINDIGO забезпечує високу стабільність і оптимальну роботу, як при низьких температурах, так і при високих. Завдяки використанню високоякісних базових масел і збалансованого пакету присадок досягаються хороша паливна економічність і високі експлуатаційні властивості. Синтетичні присадки дозволяють досягти непривзойденного рівня захисту будь-яких двигунів з різними видами каталізаторів і турбонагнітачів, сприяючи зменшенню вмісту шкідливих речовин у викидах автомобіля. Оптимальна в'язкість сприяє використанню як в нові двигуна, так і у двигуна з середніми і великими пробігами.
На відміну від звичайного масла, масло Windigo володіє наступними властивостями:
• збільшує ресурс двигуна і вузлів не менш, ніж в 3 рази ;
• знижує шум від роботи двигуна;
• зменшує вібрацію і детонацію двигуна;
• знижує стукіт і шуми від роботи гідрокомпенсаторів;
• зменшує витрату палива до 8%, а при використанні масла у всіх вузлах (АКПП, КПП, диференціалі) – до 15%;
• підвищує потужність і ККД двигуна;
• збільшений період заміни масла до 25000 км (заміна масляного фільтра за регламентом обов'язкова)
• полегшує запуск двигуна взимку в сильні морози;
• захищає двигун при раптовій витоку масла;
• надійно захищає від зносу при спортивній їзді;
• зменшує витрати на експлуатацію та утримання автомобіля з розрахунку витрат на 1 км пробігу!
Моторне масло WINDIGO 10W40 містить спеціальний комплекс добавок Eco Універсальний Oil Package - це присадки до мастил, не містить твердих частинок, для використання у двигунах всіх типів, гідравлічних системах, механічних і автоматичних коробках передач, а також у сервоуправлении транспортних засобів. Вона поводиться нейтрально в мінеральних і синтетичних масла для двигунів, гідравлічних систем (HLP) і в мінеральних, напівсинтетичних і синтетичних масла для автоматичних коробок передач (ATF). Завдяки здатності створювати міцний шар, що захищає від зносу, вона перешкоджає прямому металевого контакту, зварювання і корозії сусідніх тертьових деталей. Забезпечує широке згладжування металевих поверхонь і досі недосяжні аварійна антизадирную здатність, зниження рівня зношування. У двигунах, завдяки цьому, зношування деталей зводиться до мінімуму. Присадка ЕОР сприяє значному збільшенню терміну служби пристроїв і механізмів. Завдяки її використанню суттєво скорочуються витрати на експлуатацію, і підвищується потужність. Крім того, збільшується ККД. Це досягається тим, що значно зменшується тертя і скорочується тепловиділення.
Завжди, коли металеві частини рухаються у напрямку один до одного, виникає знос. Металеві деталі постійно зношуються через тертя, змащування олією може тільки частково запобігти цьому. Навіть ті поверхні, які при розгляді неозброєним оком здаються гладкими, при розгляді під мікроскопом виявляють свою справжню структуру. Вона нагадує гірський ландшафт з ущелинами. Всі рухомі деталі двигунів, коробок передач і машин піддаються зносу, збільшується при тривалому використанні.
Краї металевих деталей насуваються одна на одну, у результаті в мікрообласті виникають температури тертя до 1800 С. При таких високих температурах краю металевих деталей на короткий час зварюються між собою, а це призводить до виникнення твердої зв'язку (задир). За такої твердої зв'язку краї металевих деталей обриваються, і утворюється стружка - знос. Поверхні стають все більш шорсткими.
Eco Універсальний Oil Package хімічно зв'язується з молекулами металевих поверхонь і утворює тонкий мікроскопічний мономолекулярный захисний шар, який перешкоджає зносу металевих деталей, що піддаються тертю. Внаслідок цього досягається постійне згладжування по всій площі і забезпечується менший знос поверхонь. Це згладжування деталей призводить до унікальних, не достигавшимся досі якостям роботи при екстрених навантаженнях і зменшує знос. Після згладжування ми досягаємо ідеального стану тертя. Сухе, прикордонне та змішане тертя (як, наприклад, тертя при холодному запуску, високих навантаженнях і великих оборотах) повністю усувається. Забезпечуються найбільш ідеальні умови для поверхні, що є передумовою для роботи механізмів без тертя і зносу. Відбувається опорядження поверхонь:
Технічні характеристики:
Щільність, кг/м3 +15'C 874
В'язкість, мм2/с (сСт) +40'C 88
В'язкість, мм2/с (сСт) +100'C 13,5
Індекс в'язкості 155
Температура спалаху 'C (СОС) 226
Температура застигання '-35 C
Якість продукту відповідає специфікаціям:
API CI-4
ACEA-E6
ACEA-E7
Відповідає вимогам:
MB - Frelgabe 229.1
MAN M 3477
MAN M 3271-1
MTU Type 3.1
Volvo VDS-3
Renaylt Truck RLD-2/RXD/RGD
Deutz DQC |||-10 LA-1
Cummins CES 20076/77
MACK EO-N
DAF
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Wagner |
Країна виробник | Німеччина |
Вид масла | Напівсинтетичне |
Для типу двигунів | Всі типи |
В'язкість масла по SAE | 10W-40 |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Енергозберігаюче масло | Так |
Об'єм рідини | 20 л |
Стандарт API | CI-4 |
Стандарт ACEA | E6, E7 |
- Ціна: Ціну уточнюйте